dilluns, 27 de desembre del 2010

IMATGES DE NADAL








BON NADAL I FELIÇ 2011 !













Ja ho veieu. Estic feliç com un anís celebrant el meu primer Nadal.
Jo no haig de patir per les meves galtones perquè aquí no hi ha el costum d'aixafar-les. Visca!!
Entoma aquesta Pere!!









Per què gatejar si es pot estar de peu?
Els pares ja no em treuen els ulls de sobre perquè tinc molts recursos per pujar i només un per arribar a terra: deixar-me anar alegrament fins que el cap pari el cop.
En fi, anirem a fer caure la torre de cubs una vegada més!











Ja en tinc prou de jugar!!
Canvi! Canviii!! Caaanvii si us plau!!

-No doctorcita,que vós lo estáis haciendo muy lindo

Serà possible? Ara resulta que treure el fetge per la boca és lindo! Ull viu!! Que s'apropa la defensa amb la cama ben alta i un cos a cos temible!




Em deixaran tornar a jugar? Només que el nostre porter hagués sigut una mica més alt, la meva pilota enverinada no hauria entrat.
Ostres! Mira quina carneta!
Alegra't panxeta que el Nadal ja ve, menjarem graelladeta i arrosset segur!

2 comentaris:

  1. En aquests dies us hem tingut molt presents.
    Acabem de fer un brindis per aquest nou any, quatre penjadets que estàvem per aquí i entre tots i en nom de la família d'Arrels us
    desitgem un EXEL·lentíssim any nou.
    Us trobem molt a faltar i sabem de vosaltres gràcies al blog.

    Per tenir noticies nostres podeu consultar: http://twitter.com/Placido_Mo

    ResponElimina
  2. Hola família!!! Que maco està el Guinot.

    ResponElimina